Till sidans huvudinnehåll

Sveriges bästa kundupplevelse

Kundproffs med värdskap

Oavsett om du besöker våra restauranger, butiker, hotell eller mötesanläggningar så är vårt mål alltid att våra kunder eller gäster ska lämna oss gladare än när dom kom. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser, varje dag. 

Bemötande & service

På Sabis jobbar vi mot visionen ”Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten”. Det betyder att våra kundproffs jobbar med att ständigt utveckla och förbättra för våra kunder. Det handlar dels om hur vi skapar koncept, kundflöden och upplevelsen i lokalen. Men framför allt handlar det om det avtryck vi gör i vårt bemötande och service.

För att vara bäst på kundupplevelser har vi på Sabis en egen arbetsmetodik och ett tydligt kundlöfte. Vi vill överträffa våra kunders förväntningar och vi vill dessutom att våra kunder ska lämna oss gladare än när de kom!

Sabis kundlöfte:

  • Du ska alltid känna dig sedd och välkommen
  • Du ska alltid känna att du kan lita på oss
  • Du ska alltid känna att vi bidrar med glädje