Till sidans huvudinnehåll

Servicetjänster

Företagsservice i toppklass

Vi på Sabis har många års erfarenhet av att arbeta med service i fokus. Med vår vision, att skapa Sveriges bästa kundupplevelse inom mat och möten är vi en modern och professionell leverantör av servicetjänster som städ, reception, posthantering, lokalvård och övriga kringtjänster som din verksamhet kan behöva för att fungera smidigt. Tillsammans med våra medarbetare som vi kallar ”kundproffs” arbetar vi utifrån ledorden ansvar, glädje och respekt.

Ett mervärde för dina medarbetare

Vi hjälper er att skapa en attraktiv arbetsplats genom att leverera en hög servicegrad, trivselfaktor och kundupplevelse. Varje kund är unik, därför sätter vi oss ned tillsammans och ser på er verksamhets behov för att sedan hitta lösningar som är skräddarsydda efter era önskemål.

För oss handlar servicetjänster om de små sakerna som tillsammans blir det stora perspektivet och helheten, helt enkelt hur er verksamhet upplevs av medarbetare, kunder och andra besökare. Ett trevligt bemötande i receptionen, en välstädat kontor, grönskande växter och att det finns ett tydligt hållbarhetstänk kring post och godshantering, dessa är små men viktiga faktorer för helhetsupplevelsen. Med vår kompetens inom service, mat och upplevelser hjälpa er att skapa en plats där människor trivs och vill vara.

Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser

Läs mer om hur vi arbetar med våra kundproffs på Sabis.

Hållbarhet

Ett långsiktigt familjeföretag

Vår hållbarhetsvision är att vara branschledande
inom mat och miljö. Läs mer om våra fyra fokusområden:
inköp, socialt ansvar, energi och avfall.